10 cele mai grase alimente care te ajută să obții un corp perfect

Mulți oameni, mergând pe o dietă, încearcă să elimine din consum toate alimentele care conțin grăsimi. În zadar! Există alimente grase care vă ajută să pierdeți greutatea și să obțineți o formă șic, dacă le consumați moderat.
10 cele mai grase alimente care te ajută să obții un corp perfect

Produse de origine animală

 

Brânză

Acest produs este foarte nutritiv, deoarece la producerea unei felii se utilizează un pahar de lapte. Brânza conține mult calciu, fosfor, seleniu, vitamina B12. O felie de produs conține 6,7 grame de proteine și o mulțime de grăsimi și acizi grași, care reduc riscul de apariție a diabetului de tip 2.

 

Ouă

Deoarece conțin 212 mg colesterol (71% din doza zilnică recomandată), ouăle nu au fost considerate cele mai sănătoase alimente. Apoi oamenii de știință au demonstrat că colesterolul din ouă nu afectează nivelul acestei substanțe în sângele oamenilor. Acesta este un aliment sănătos, deoarece conține multe vitamine și minerale, proteine și grăsimi. În ciuda faptului că 62% din caloriile din ouăle întregi provin din grăsimi, oamenii care înlocuiesc terciul de ovăz de la micul dejun cu ouă consumă mai puține calorii și pierd o greutate.

 

Pește gras

Somon, macrou, păstrăv, sardine, hering conțin acizi grași omega-3, substanțe nutritive importante și proteine de înaltă calitate. Dacă mâncați pește, puteți deveni mai sănătos, puteți reduce riscul de dezvoltare a bolilor cardiovasculare, demență și depresie, precum și multe alte boli comune. Este util să mănânci nu numai pește, ci chiar suplimente cu ulei de pește. Ideal este uleiul de ficat de cod care conține o mulțime de vitamina D și omega-3.

 

Iaurt

Desigur, orice iaurt care se află pe raft în magazin nu va funcționa aici, deoarece numai iaurtul cu conținut de grăsimi reale care conține bacterii prebiotice și multe substanțe nutritive importante sunt benefice. Dacă îl consumați în mod regulat, puteți îmbunătăți starea de sănătate a sistemelor digestive și cardiovasculare, puteți face față obezității.

 

Produse pe bază de plante

 

Avocado

Acesta diferă de alte fructe avocado prin faptul că este bogat în grăsimi - 77% din grăsimi în calorii. Principalul acid gras din acesta este acidul oleic, grăsimea mononesaturată. În plus, avocado este bogat în potasiu (este cu 40% mai mult decât bananele) și fibre. În ciuda faptului că fructele sunt bogate în grăsimi, cei care le mănâncă cântăresc mai puțin și au mai puțin grăsimi de burtă decât cei care nu au avocado în dieta lor.

 

Ciocolata neagra

Conținutul său de grăsimi este de aproximativ 65% din calorii. Ciocolata neagra este de fibre de 11%, conține peste 50% din necesarul zilnic de substanțe cum ar fi magneziu, fier, cupru, mangan, precum și o cantitate uriașă de antioxidanți, depășind afinele la acest indicator. Produsul protejează împotriva bolilor de inimă, îmbunătățește funcția creierului, protejează pielea împotriva daunelor atunci când este expusă la soare. Dar toate acestea sunt capabile doar de ciocolată neagră de înaltă calitate, care conține cel puțin 70% cacao.

 

Nucile

Un alt produs care este bogat în grăsimi sănătoase, fibre, proteine, vitamina E și magneziu. Dacă acestea sunt consumate în mod regulat și moderat, vă puteți proteja de obezitate, diabet zaharat de tip 2, boli de inimă. Cele mai bune opțiuni printre nuci includ migdale, macadamia, nuci grecești.

 

Uleiul de măsline extra virgin

Uleiul de măsline extra virgin conține vitaminele E și K, antioxidanți și, prin urmare, este un aliment foarte gras. Ajută la combaterea inflamației, reduce tensiunea arterială, îmbunătățește colesterolul și reduce riscul de boli de inimă.

 

Semințe de chia

Două linguri de semințe de chia conțin 9 grame de grăsimi, iar în calorii acestea reprezintă aproximativ 80% din grăsimi. Majoritatea grăsimilor din semințe sunt acizii grași omega-3. Chia este utilă pentru scăderea tensiunii arteriale și pentru scăderea inflamației.

 

Nucă de cocos și ulei de nucă de cocos

Aproximativ 90% din acizii grași din ele sunt saturați. În plus, grăsimile de nucă de cocos sunt compuse din acizi grași cu lanț mediu, care suprimă pofta de mâncare, reduce consumul de calorii și crește metabolismul până la 120 de calorii pe zi. Aceste tipuri de grăsimi ajuta la scăderea grăsimii abdominale și sunt utile pentru persoanele cu boala Alzheimer.